Online priestor ma svoje špecifiká. Pred začatím podnikania na internete je dobré ich vedieť, spraviť dôkladnú analýzu a rátať s prvotnou investíciou. Svoje skúsenosti s vami zdieľa analytik a konzultant z oblasti digitálneho marketingu.
Autor: Analytik, konzultant a obchodník, ktorý sa už viac ako 10 rokov venuje digitálu so zameraním na biznis plány klientov. Pomáha klientom s ich riešeniami na mieru, firemnými prezentáciami, produktovými webmi, e-shopmi a propagáciou projektov.
Čoraz viac realitných kancelárií vo svojej práci využíva virtuálne prehliadky a menia sa aj klienti. Viac k tejto téme vám povie analytik Národnej asociácie realitných kancelárií Slovenska
Podnikanie na internete môže mať pre niekoho aj svoje nevýhody. O skúsenosti z oblasti digitálneho podnikania sa s vami podeli analytik a konzultant Imrich Kovaľ.
Online priestor ma svoje špecifiká. Pred začatím podnikania na internete je dobré ich vedieť, spraviť dôkladnú analýzu a rátať s prvotnou investíciou. Svoje skúsenosti s vami zdieľa analytik a konzultant …