Budovanie dlhodobo úspešnej značky je vlastne príbehom. Je sprostredkovaním správnej emócie zákazníkovi a zároveň náročným procesom z hľadiska vloženého času a financií. Avšak ide to aj s minimálnymi nákladmi na základe precízneho prístupu, jasnej vízie a s použitím užitočných trikov.
DOZVIETE SA
ako zadefinovať svoju značku
niečo viac o pozicioningu, logu a firemnej kultúre
ako predať svoju značku vo výťahu za 3 minúty
čo je značka pod lupou (marketingový mix z pohľadu praxe)
ako na web, aby predával (doména, štruktúra webu, jazyk webu, blog, newsletter, referencie, úloha Googlu, praktické tipy)
ako nastaviť princíp riadenia marketingového rozpočtu
KTO JE VÁŠ LEKTOR
Ing. Renáta Dudková- skúsenosti v oblasti marketingu nadnárodnej spoločnosti, ako aj súkromných firiem v rôznych oblastiach (rýchloobrátkový tovar, distribúcia, prémiové značky, služby, vzdelávanie, atď.) využíva pri riešení marketingovej stratégie či pri revízii marketingu a rebrandingu firiem.
KEDY
18.06.2019
13:00 - 17:00 hod.
KDE
Divadelná kaviareň – Zelené
Štátna opera
(vchod Cikkerova ulica)
974 01 Banská Bystrica
KONTAKT:
Tím Rastového programu NPC Banská Bystrica: rp.bb@npc.sk.
Účasť je bezplatná, počet účastníkov obmedzený.
Registrujte sa cez Žiadosť o účasť na podujatí, viď nižšie.
Ukončenie registrácie: 14.06.2019 do 14:00 h
Podrobnejšie informácie nájdete v Implementačnom manuáli TU
Odborný seminár, ako forma jednorazového skupinového odborného poradenstva, sa organizuje v rámci Národného projektu NPC v regiónoch, Podaktivity 1.7 a 2.1 Rastový program. Kód projektu ITMS2014+: 313031I870.
PODMIENKY:
Účastník musí byť:
právnická alebo fyzická osoba,ktorá je podnikateľom v zmysle ustanovenia § 2 ods. 2 písm. a), b), c) zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, založenou a existujúcou podľa práva Slovenskej republiky
- spĺňa definíciu malého a stredného podniku;
- má sídlo v jednom zo 7 samosprávnych krajov Slovenska s výnimkou Bratislavského samosprávneho kraja;
- je podnikom podľa článku 107 ods. 1 Zmluvy o fungovaní EÚ, pričom podnikom v zmysle uvedeného je každý subjekt vykonávajúci hospodársku činnosť bez ohľadu na svoje právne postavenie a spôsob financovania;
Za jeden podnikateľský subjekt môžu byť prihlásené a zúčastniť sa podujatia až tri osoby, ktorých mená sa uvedú v prihláške (žiadosti).
Pre podnikateľov sú pripravené viaceré služby aj v rámci podaktivít 1.5 Stážový program, 1.6 Inkubačný program a 1.7 a 2.1 Rastový program. Po registrácii v systéme Národného podnikateľského centra sa podnikateľ bude môcť na ne prihlasovať podľa vlastného výberu počas celého trvania projektu v období 2017 – 2023. Ponuky a výzvy sú zverejňované na web stránkach www.npc.sk a www.sbagency.sk.
Podujatia nájdete na: www.npc.sk v sekcii Služby/Workshopy a semináre.