Aj v dobe online obchodov, zákazníci stále chcú tovar vidieť, vyskúšať alebo získať viac informácií. Počas 3 dní sa od expertov dozviete, ako osloviť zákazníka a ponúknuť mu tovar, ako svoju kamennú prevádzku odlíšiť od konkurencie, či na čo si dať pozor z pohľadu aktuálne platnej legislatívy.
DOZVIETE SA
17. 4. 2023 Manažment v kamennej prevádzke (Ing. Dušan Straňák)
18. 4. 2023 Marketing kamennej prevádzky (Mgr. Tomáš Kovalinka, PhD.)
19. 4. 2023 Právne povinnosti kamennej prevádzky (JUDr. Jozef Lukajka, PhD.)
VAŠIMI LEKTORMI SÚ
Ing. Dušan Straňák - pracoval na viacerých manažérskych pozíciách na Slovensku a vo Veľkej Británii. Je zakladateľom firmy Balanced s.r.o. a v oblasti školení sa sústreďuje na leadership a tvorbu podnikateľských stratégií. Venuje sa tvorbe vzdelávacích programov zameraných na riešenie konfliktných situácií, efektívne vyjednávanie a strategické vyjednávanie v nákupe. Je certifikovaným lektorom v oblasti neverbálnej komunikácie a mikroexpresií.
Mgr. Tomáš Kovalinka, PhD. - ostrieľaný marketér a CEO agentúry Meliora.digital. Vo svojom portfóliu klientov má veľké ryby, ale rád a ochotne poskytuje svoje know-how aj menším šťukám v slovenskom marketingovom rybníku.
JUDr. Jozef Lukajka, PhD. - je zakladateľom a riadiacim advokátom Advokátskej kancelárie LUKAJKA & PARTNERS s. r. o.. Už 14 rokov sa venuje právnemu zastupovaniu v súdnych sporoch, v správnych konaniach so štátnymi orgánmi so zameraním na pracovné právo, ochranu osobných údajov, e-commerce, BOZP, obchodné právo, trestné právo a pod.
KEDY
17. – 19. 4. 2023
09:00 – 13:00 hod.
KDE?
Online
Registrujte sa cez Žiadosť o účasť na podujatí, viď nižšie.
Ukončenie registrácie: 12. 4. 2023 do 12:00
Počet miest je limitovaný. Účasť je bezplatná.
Po absolvovaní série vzdelávacích podujatí účastník dostane certifikát.
POZOR DÔLEŽITÉ INFORMÁCIE:
Podujatie sa organizuje cez Microsoft Teams. Prihlasovaciu linku na MS Teams so všetkými potrebnými informáciami vám pošleme po registrácii a dodaní podpísaných dokumentov deň pred podujatím.
Žiadateľ má možnosť vybrať si z dvoch alternatív doručenia dokumentov a podpisovania originálov:
Bližšie informácie dostanete v potvrdzujúcom e-mali po registrácii spolu s dokumentami na podpis.
Stiahnite si:
Návod na inštaláciu čítačky OP pre KEP
KONTAKT:
Tím Rastového programu NPC Trnava: rp.tt@npc.sk, adresa
Tím Rastového programu NPC Nitra: rp.nr@npc.sk, adresa
Tím Rastového programu NPC Trenčín: rp.tn@npc.sk, adresa
Tím Rastového programu NPC Žilina: rp.za@npc.sk, adresa
Tím Rastového programu NPC Banská Bystrica: rp.bb@npc.sk, adresa
Tím Rastového programu NPC Košice: rp.ke@npc.sk, adresa
Tím Rastového programu NPC Prešov: rp.po@npc.sk, adresa
Podrobnejšie informácie nájdete v Implementačnom manuáli TU
Vzdelávacie podujatie, ako forma skupinového poradenstva, sa organizuje v rámci Národného projektu NPC v regiónoch, Podaktivity 1.7 a 2.1 Rastový program. Kód projektu ITMS2014+: 313031I870.
PODMIENKY
Účastník musí byť:
právnická osoba alebo fyzická osoba, ktorá je podnikateľom v zmysle ustanovenia § 2 ods. 2 písm. a), b), c) zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, založenou a existujúcou podľa práva Slovenskej republiky
- spĺňa definíciu malého a stredného podniku;
- má sídlo v jednom zo 7 samosprávnych krajov Slovenska s výnimkou Bratislavského samosprávneho kraja;
- je podnikom podľa článku 107 ods. 1 Zmluvy o fungovaní EÚ, pričom podnikom v zmysle uvedeného je každý subjekt vykonávajúci hospodársku činnosť bez ohľadu na svoje právne postavenie a spôsob financovania;
Za jeden podnikateľský subjekt môžu byť prihlásené a zúčastniť sa podujatia až tri osoby, ktorých mená sa uvedú v prihláške (žiadosti).
Vzdelávacie podujatie, ako forma skupinového poradenstva, sa organizuje v rámci Národného projektu NPC v regiónoch, Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (pôvodne OP Výskum a inovácie), Prioritná os 11: Posilnenie konkurencieschopnosti a rastu MSP, spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja, podaktivity 1.7 a 2.1 Rastový program. Kód projektu ITMS2014+: 313031I870.
Pre podnikateľov sú pripravené viaceré služby aj v rámci podaktivít 1.5 Stážový program, 1.6 Inkubačný program a 1.7 a 2.1 Rastový program. Po registrácii v systéme Národného podnikateľského centra sa podnikateľ bude môcť na ne prihlasovať podľa vlastného výberu počas celého trvania projektu v období 2017 – 2023. Ponuky a výzvy sú zverejňované na web stránkach www.npc.sk a www.sbagency.sk.Podujatia nájdete na www.npc.sk v sekcii Podujatia.