V roku 2019 sme už po štvrtýkrát v spolupráci s AMI COMMUNICATIONS SLOVAKIA, spoločnosťou METRO, Združením mladých podnikateľov Slovenska a Združením podnikateľov Slovenska priniesli informačnú nádielku v podobe Podnikateľskej fiesty, ktorá sa organizuje pri príležitosti Dňa súkromného podnikania.
Stretli sa tu všetci nadšenci podnikania – mladí i skúsení podnikatelia a samozrejme aj nepodnikatelia, ktorí sa zaujímali o nové trendy, rady a zaujímavosti zo sveta biznisu. Veľkým prínosom boli rozhovory, ako online aj offline inovácie hýbu podnikateľským svetom. Spoločne debatovali o témach z mnohých oblastí, ako napríklad stále aktuálna téma v podnikaní zero waste. Pozvanie do panelovej diskusie prijali zástupcovia METRO Cash & Carry, BEZOBALIS, Mandlove srdco a NOSENE. Do ďalšej časti diskusií sa pripojili aj zástupcovia spoločností MasterCard, Softec, ČSOB a Ministerstva financií Slovenskej republiky, ktorí predstavili verejnosti trendy v oblasti bezhotovostného platenia, rozpovedali viac o bezpečnosti pri platení kartou, hodinkami, či mobilom a rovnako vysvetlili, prečo je potrebné inovovať v oblasti bezhotovostných platieb.
Na svoje si prišli aj milovníci dobrého jedla, ktorého vôňa podčiarkla inšpiratívnosť celého popoludnia.
Návštevníci Podnikateľskej fiesty sa mohli inšpirovať nielen priamo na podujatí v priestoroch Slovak Business Agency, ale aj online. Najzaujímavejšie časti programu sledovalo on-line 49 000 ľudí na facebookových stránkach SBA a Metro.
Tak ako v uplynulom roku, aj tento rok neostala Podnikateľská fiesta len v Bratislave, ale aj široká verejnosť v Banskej Bystrici, Žiline a Košiciach mala možnosť vypočuť si inšpiratívne príbehy panelistov.
„Vzdelávanie, sledovanie trendov a v neposlednom rade aj networking – to všetko musí podnikateľ obsiahnuť nad rámec svojich každodenných povinností. Naším cieľom je podporiť prácu podnikateľov aj tým, že im prinesieme naše aktivity čo najbližšie.“ dodáva Marián Letovanec, riaditeľ sekcie národných a medzinárodných programov SBA.