Slovenská značka Tuli navrhuje a šije dizajnové sedenie a doplnky pre domácnosti, kancelárie či hotely. Prijaté bezpečnostné opatrenia proti šíreniu vírusu mali vplyv aj na ich podnikanie. Ich predajcovia museli zatvoriť prevádzky v niekoľkých slovenských mestách a zrušili sa aj všetky podujatia.
Keď sa Slovensku potvrdili prvé prípady koronavírusu, firmy aj jednotlivci začali šiť rúška. Na nedostatok rúšok zareagovali aj oni. Zákazníci to zobrali pozitívne, ocenili ich flexibilitu prispôsobiť sa aktuálnej potrebe.
,,My sme tiež chceli prispieť k ochrane ľudí na Slovensku a začali sme vyrábať rúška, ktorých bol v začiatku korona situácie obrovský nedostatok.“ Uvádza Martin Guttman, CEO Tuli.
Ochranné prvky, rúška a nákrčniky ponúkajú len ako doplnkový tovar. Ich prioritou je naďalej spríjemňovať dospelým aj deťom pobyt v domácnostiach.
Prispôsobili marketingovú komunikáciu
V súčasnej situácii veľa ľudí začalo pracovať z domu, aj deti sa učia z domu. Na prácu z domu začali apelovať aj v ich online komunikácii. Ich pohodlnými produktami chcú prispieť ku zútulneniu a spríjemneniu domácností počas home officu. V komunikácii nabádajú aj na zodpovedný prístup prostredníctvom hashtagov - #ostavamdoma, #som zodpovedný.
,,Chceme sa ďalej venovať tomu, aby sme spríjemnili dospelým aj deťom pobyt v domácnostiach, či už ide o prácu s notebookom, video školu cez tablet, spoločné pozeranie seriálu na Netflixe, alebo oddych na terase. Tu všade vieme ľuďom vytvoriť viac pohodlia s Tuli vakmi a inými našimi príjemnými produktami.“ Dopĺňa Martin Guttman.
Pre firmy je momentálne dôležité aby ostali v kontakte so svojimi zákazníkmi. Online priestor ponúka široké spektrum nástrojov k online komunikácii. Dajte prostredníctvom nich vedieť svojim zákazníkom, že ste to nevzdali ale ste tu a ste tu pre nich.