1_b.png

Zákaznícky servis

x_zakaznicky_servis_cover.jpg__1200x628_q85_subsampling-2.jpg

 

Záleží vám na tom, aby ste vo svojich zákazníkoch zanechali ten najlepší dojem? Na našom bezplatnom skupinovom odbornom poradenstve, ktoré sa uskutoční 28.1.2019, sa dozviete, prečo je starostlivosť o zákazníkov naozaj dôležitá a ako si zákaznícku podporu správne nastaviť, aby zvyšovala retenciu zákazníkov. Na workshope vám lektor povie, čo je dôležité pri výbere zamestnancov vhodných na podporu zákazníkov a ako správne sledovať dáta a robiť štatistiky, na základe ktorých sa dá zlepšovať zákaznícka podpora. Dôležitou témou budú aj zmienky na sociálnych sieťach, aktívne zapájanie sa do konverzácií a reakcie na nahnevaných zákazníkov, či ako správne reagovať pri nedorozumeniach, reklamáciách a chybách. Lektor vám poradí, ako premeniť nespokojného zákaznícka na ambasádora značky a ako najlepšie motivovať zamestnancov zákazníckej podpory.

Keďže ide o interaktívny workshop, počet účastníkov je obmedzený na 10 osôb.

ČO SA DOZVIETE?

  • čo je dôležité pri výbere zamestnancov na podporu zákazníkov
  • ako sledovať dáta, robiť štatistiky a metriky
  • o elementárnych procesoch zákazníckej podpory
  • o zmienkach na sociálnych sieťach a o zapájaní sa do konverzácie
  • o reakciách na nahnevaných zákazníkov
  • o dôležitých aspektoch e-mailovej komunikácie
  • o automatizácii procesov
  • o live chate

KTO JE VÁŠ LEKTOR?
Ing. Tomáš Langermann vás oboznámi s princípmi toho, ako správne treba nastaviť zákaznícky servis tak, aby si vaša spoločnosť udržala stálu klientelu.

KEDY?
23.1.2019, 9:00 - 16:30 hod.

KDE?
Štefánikova 4, 917 01 Trnava

KONTAKT: npint_tt@npc.sk

Skupinové poradenstvo sa realizuje v rámci Národného projektu Internacionalizácia MSP, Operačného programu výskum a inovácie, Prioritná os Posilnenie konkurencieschopnosti MSP, spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja, Aktivita 4 Využívanie nástrojov elektronického podnikania MSP. Kód projektu v ITMS 2014+ 313031H810.

PODMIENKY:
Účastník musí byť podnikateľ:
- právnická osoba alebo fyzická osoba, ktorá je podnikateľom v zmysle ustanovenia § 2 ods. 2 písm. a), b), c) zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, založenou a existujúcou podľa práva Slovenskej republiky;
- spĺňa definíciu malého a stredného podniku;
- má sídlo v ktoromkoľvek kraji okrem Bratislavského samosprávneho kraja;
- je podnikom podľa článku 107 ods. 1 Zmluvy o fungovaní EÚ, pričom podnikom v zmysle uvedeného je každý subjekt vykonávajúci hospodársku činnosť bez ohľadu na svoje právne postavenie a spôsob financovania;

Viac informácií o službe nájdete v tomto Implementačnom manuáli.

Tu si môžete stiahnuť plné znenie Výzvy.