Viete, aké spôsoby platby zvoliť pre svoj e-shop, aby čo najviac uľahčili zákazníkovi nákup a vám optimalizovali náklady spojené s online platbami? Na našom workshope sa dozviete, ako vybrať takú platobnú bránu, ktorá bude jednoduchá na používanie pre vašich zákazníkov a zároveň sa ľahko implementuje do vašej stránky.
S expertom si poviete o rôznych slovenských a zahraničných platobných systémoch, o platbách kartou či prevodoch cez internet banking, o SMS platbách a PayPal. Nevynecháte ani platby na dobierku, platby platbou u kuriéra či splátkové systémy. Expert vám povie o rýchlosti prevodov a o automatickom párovaní platieb s fakturačným systémom a zavalí vás radami a tipmi, ako optimalizovať nákupný proces tak, aby zákazník nakúpil a zvýšil tak e-shopu jeho tržby.
Keďže ide o interaktívny workshop, počet účastníkov je obmedzený na 10 osôb.
ČO SA DOZVIETE?
KTO JE VÁŠ LEKTOR?
Ing. Adrián Wengrín vás oboznámi s tým, ako si vybrať platobnú bránu pre svoj e-shop a nedávať zákazníkom zbytočný dôvod nedokončiť nákup.
KEDY?
13.11.2019, 9:00 - 16:30 hod.
KDE?
NPC Trnava, Business centrum, Piešťanská 8188/3, 917 01 Trnava
KONTAKT: npint_tt@npc.sk
Ukončenie prihlasovania: 8.11.2019 alebo do naplnenia kapacity semináru
Skupinové poradenstvo sa realizuje v rámci Národného projektu Podpora internacionalizácia MSP, Operačného programu výskum a inovácie, Prioritná os Posilnenie konkurencieschopnosti MSP, spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja, Aktivita 4 Využívanie nástrojov elektronického podnikania MSP. Kód projektu v ITMS 2014+ 313031H810.
PODMIENKY:
Účastník musí byť podnikateľ:
Viac informácií o službe nájdete v tomto Implementačnom manuáli
Tu si môžete stiahnuť plné znenie Výzvy