1_b.png

Online marketing v čase krízy. A čo bude po nej?

25_06_Online-marketing-v-case-krizy_a-co-bude-po-nej-(FB-cover).jpg

 

Vrhnúť sa do veľkých reklamných kampaní v čase v krízy vám prinesie len krátkodobý úspech. Bez premyslenej stratégie vás môže postihnúť „kríza po kríze“. Iba tie firmy, ktoré mali stratégiu jasnú a v ťažších časoch ju len prispôsobili, budú schopné napredovať aj neskôr.

ČO SA DOZVIETE?

  • ako pristupovať k stratégii na sociálnych sieťach dlhodobo
  • online komunikácia, ktorá funguje v čase krízy
  • ako transformovať svoju komunikáciu z offline do online

VAŠIMI LEKTORKAMI BUDÚ

Simona Mištíková, ktorá viedla jeden z troch tímov v najväčšej PR agentúre na Slovensku. Potom si založila vlastnú - DIVINO. V oblasti komunikácie pôsobí viac ako 15 rokov. Venuje sa strategickému poradenstvu, krízovej komunikácii a tréningom.

Martina Pálešová je senior online manažérkou v agentúre DIVINO, tvorí marketingové stratégie a obsah na sociálne siete pre klientov z oblasti FMCG. Pripravuje a vedie školenia pre klientov na tému sociálne siete a influencer marketing.

KEDY?

25.6.2020, od 17:00 do 19:00 hod.

Ukončenie registrácie: 22.6.2020 do 13:00

KDE?

Online - Microsoft Teams

Registrujte sa cez Žiadosť o účasť na podujatí, viď nižšie.

POZOR DÔLEŽITÉ INFORMÁCIE:

Podujatie sa organizuje cez Microsoft Teams. Prihlasovaciu linku na MS Teams so všetkými potrebnými informáciami vám pošleme po registrácii a dodaní podpísaných dokumentov deň pred podujatím.

Žiadateľ má možnosť vybrať si z dvoch alternatív doručenia dokumentov a podpisovania originálov:

  • listinné originály podpísané fyzicky: v tomto prípade je potrebné ich doručiť do SBA v Bratislave osobne alebo poslať poštou: Slovak Business Agency, Twin City, Karadžičova 2/A, 811 09 Bratislava.
  • elektronické originály podpísané kvalifikovaným (zaručeným) elektronickým podpisom (KEP): ak sú súbory väčšie ako 4 MB, skomprimujte ich pred podpisom napr. prostredníctvom programu pdf24 a odošlite na email rp@npc.sk

Bližšie informácie dostanete v potvrdzujúcom e-mali po registrácii spolu s dokumentami na podpis.

Stiahnite si:

Návod na inštaláciu čítačky OP pre KEP 

Návod na používanie KEP

Účasť je bezplatná. 

Kontakt: rp@npc.sk

Podrobnejšie informácie nájdete v Implementačnom manuáli TU


Odborný seminár, ako jedna z foriem skupinového odborného poradenstva, sa realizuje v rámci Národného projektu NPC II – BA kraj, prostredníctvom podaktivity 1.5 Rastový program Kód projektu ITMS2014+ 313041I861

PODMIENKY:

Účastník musí byť podnikateľ:

  • právnická osoba alebo fyzická osoba, ktorá je podnikateľom v zmysle ustanovenia § 2 ods. 2 písm. a), b), c) zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, založenou a existujúcou podľa práva Slovenskej republiky
  • spĺňa definíciu malého a stredného podniku
  • má sídlo v Bratislavskom samosprávnom kraji
  • je podnikom podľa článku 107 ods. 1 Zmluvy o fungovaní EÚ, pričom podnikom v zmysle uvedeného je každý subjekt vykonávajúci hospodársku činnosť bez ohľadu na svoje právne postavenie a spôsob financovania
  • Za jeden podnikateľský subjekt môžu byť prihlásené a zúčastniť sa podujatia až tri osoby, ktorých mená a ich emailové adresy sa uvedú v prihláške (žiadosti)

Prečo iba Bratislavský kraj?

Tento odborný seminár sa realizuje v rámci Národného projektu NPC II – BA kraj, Hlavná aktivita č. 1 - Národné Podnikateľské Centrum v BSK, a to v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (pôvodne Operačný program Výskum a inovácie), Prioritná os 12: Rozvoj konkurencieschopných MSP v Bratislavskom kraji, spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja, v rámci podaktivity 1.5 Rastový program.

Pre podnikateľov sú pripravené viaceré služby aj v rámci podaktivít 1.3 Stážový program a 1.4 Inkubačný program. Po registrácii v systéme Národného podnikateľského centra sa podnikateľ bude môcť na ne prihlasovať podľa vlastného výberu počas celého trvania projektu v období 2017 – 2023. Ponuky a výzvy sú zverejňované na web stránke www.npc.sk.