Témou dynamického networkingu bude, ako využiť silu interného marketingu pre efektívnu komunikáciu so zamestnancami, a aké marketingové nástroje využiť na budovanie zamestnaneckej značky. Pozrieme sa aj na najnovšie trendy a postupy v oblasti marketingu, komunikácie či budovaní zamestnaneckých značiek.
ČO SA DOZVIETE?
KTO JE VÁŠ LEKTOR
Ing. Katarína Ďurčová - zakladateľka značky AXIM, spoluzakladateľka dynamickej siete ATTAO. Pôsobí ako strategický poradca malých a stredných firiem v oblasti marketingu, obchodu a riadenia ľudských zdrojov. Má 20 ročnú prax vo firmách doma i v zahraničí.
Mgr. Imrich Kovaľ - Biznis developer, podnikateľ, lektor, mentor, konzultant, obchodník. Zakladateľ e-biznis inkubátora MERINEO, spoluzakladateľ dynamickej siete firiem ATTAO. Už takmer 15 rokov pôsobí v online biznise a pomáha začínajúcim, malým a stredným podnikateľom napĺňať ich inovačný potenciál a presadiť sa v digitálnom svete.
HOSTIA
Mgr. Sandra Badíková, MBA – Je obchodnou riaditeľkou spoločnosti BIOMIN a ma už viac ako 10 ročné skúseností vo farmaceutickom priemysle. V roku 2020 ukončila štúdium MBA, ktoré jej pomohlo pochopiť širší pohľad na samotné podnikanie. Ako tímlíder má skúsenosti v oblasti propagácie a predaja produktov.
Lucia Mešková, MBA - Je inšpiratívny líder a kouč s medzinárodným zázemím so špecializáciou na zákaznícky servis. Je lektorkou a zakladateľkou spoločnosti SOPHIRE ACADEMY zaoberajúcej sa už desiaty rok komplexným vzdelávaním pre HORECA segment. Je skúsená koučka, ktorá pozná recept, ako motivovať zamestnancov a zvýšiť ich výkon.
KEDY
23.5.2023
09:00 – 13:00 hod.
KDE
Národné podnikateľské centrum - Trnava
Business Centrum Aquapolis
Piešťanská 8188/3
917 01 Trnava
Registrujte sa cez Žiadosť o účasť na podujatí, viď nižšie.
Ukončenie registrácie: 18.5.2023 do 23:59 hod.
POZOR DÔLEŽITÉ INFORMÁCIE:
Žiadateľ má možnosť vybrať si z dvoch alternatív doručenia dokumentov a podpisovania originálov:
Bližšie informácie dostanete v potvrdzujúcom e-maili po registrácii spolu s dokumentami na podpis.
Stiahnite si:
Návod na inštaláciu čítačky OP pre KEP
Účasť je bezplatná, počet účastníkov obmedzený.
KONTAKT:
Tím Rastového programu NPC Trnava: rp.tt@npc.sk, adresa
Podrobnejšie informácie nájdete v Implementačnom manuáli TU
PODMIENKY
Účastník musí byť:
právnická osoba alebo fyzická osoba, ktorá je podnikateľom v zmysle ustanovenia § 2 ods. 2 písm. a), b), c) zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, založenou a existujúcou podľa práva Slovenskej republiky
- spĺňa definíciu malého a stredného podniku;
- má sídlo v jednom zo 7 samosprávnych krajov Slovenska s výnimkou Bratislavského samosprávneho kraja;
- je podnikom podľa článku 107 ods. 1 Zmluvy o fungovaní EÚ, pričom podnikom v zmysle uvedeného je každý subjekt vykonávajúci hospodársku činnosť bez ohľadu na svoje právne postavenie a spôsob financovania;
Za jeden podnikateľský subjekt môžu byť prihlásené a zúčastniť sa podujatia až tri osoby, ktorých mená sa uvedú v prihláške (žiadosti).
Networking - podpora sieťovania, ako forma jednorazového skupinového odborného poradenstva, sa organizuje v rámci Národného projektu NPC v regiónoch, Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (pôvodne OP Výskum a inovácie), Prioritná os 11: Posilnenie konkurencieschopnosti a rastu MSP, spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja, podaktivity 1.7 a 2.1 Rastový program. Kód projektu ITMS2014+: 313031I870.
Pre podnikateľov sú pripravené viaceré služby aj v rámci podaktivít 1.5 Stážový program, 1.6 Inkubačný program a 1.7 a 2.1 Rastový program. Po registrácii v systéme Národného podnikateľského centra sa podnikateľ bude môcť na ne prihlasovať podľa vlastného výberu počas celého trvania projektu v období 2017 – 2023. Ponuky a výzvy sú zverejňované na web stránkach www.npc.sk a www.sbagency.sk.Podujatia nájdete na: www.npc.sk v sekcii Podujatia.