Záleží vám na tom, aby ste vo svojich zákazníkoch zanechali ten najlepší dojem? Na našom bezplatnom skupinovom odbornom poradenstve sa dozviete, prečo je starostlivosť o zákazníkov naozaj dôležitá a ako si zákaznícku podporu správne nastaviť, aby zvyšovala retenciu zákazníkov.
Na workshope vám lektor povie, čo je dôležité pri výbere zamestnancov vhodných na podporu zákazníkov a ako správne sledovať dáta a robiť štatistiky, na základe ktorých sa dá zlepšovať zákaznícka podpora. Dôležitou témou budú aj zmienky na sociálnych sieťach, aktívne zapájanie sa do konverzácií a reakcie na nahnevaných zákazníkov, či ako správne reagovať pri nedorozumeniach, reklamáciách a chybách. Lektor vám poradí, ako premeniť nespokojného zákaznícka na ambasádora značky a ako najlepšie motivovať zamestnancov zákazníckej podpory.
Keďže ide o interaktívny workshop, počet účastníkov je obmedzený na 10 osôb.
ČO SA DOZVIETE?
KTO JE VÁŠ LEKTOR?
Ing. Tomáš Langermann vás oboznámi s princípmi toho, ako správne treba nastaviť zákaznícky servis tak, aby si vaša spoločnosť udržala stálu klientelu.
KEDY?
26.9.2019, 9:00 - 16:30 hod.
KDE?
Univerzitná 1, 010 26 Žilina
KONTAKT: npint_za@npc.sk
Ukončenie prihlasovania: 20.9.2019 alebo do naplnenia kapacity semináru
Skupinové poradenstvo sa realizuje v rámci Národného projektu Podpora internacionalizácia MSP, Operačného programu výskum a inovácie, Prioritná os Posilnenie konkurencieschopnosti MSP, spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja, Aktivita 4 Využívanie nástrojov elektronického podnikania MSP. Kód projektu v ITMS 2014+ 313031H810.
PODMIENKY:
Účastník musí byť podnikateľ:
Viac informácií o službe nájdete v tomto Implementačnom manuáli
Tu si môžete stiahnuť plné znenie Výzvy