1_b.png

Stratégie, ktoré dokážu zvýšiť B2B predaj

12_2-Stratégie,-ktoré-dokážu-zvýšiť-B2B-predaj_RP-TN(FB-cover).jpg

 

Zmeny v správaní B2B zákazníkov nastali pri hľadaní informácii v predpredajnej fáze. V súčasnosti zákazník zrealizuje prieskum trhu ešte predtým, než osloví dodávateľa. Pre firmy je dôležité, aby boli pre cieľovú skupinu viditeľné počas celého procesu výberu - od rozhodovania až po nákup.

ČO SA DOZVIETE

  • ako komunikovať so zákazníkom v rôznych fázach procesu predaja
  • ako zaujať potenciálneho zákazníka relevantným obsahom
  • ako zefektívniť predaj prostredníctvom B2B marketingu

KTO JE VÁŠ LEKTOR

Norbert Lojko, MBA – špecialista so skúsenosťami marketingového manažéra v médiách, mediálnych a reklamných agentúrach, medzinárodných a domácich spoločnostiach. Má bohaté skúsenosti s budovaním značiek, tvorbou marketingových plánov, reklamných a mediálnych kampaní.

KEDY

12.02.2020

09:00 - 13:00 hod.

KDE

KreaTivO, s.r.o.

Gen. M. R. Štefánika 372/9

911 01 Trenčín

KONTAKT

Tím Rastového programu NPC Trenčín rp.tn@npc.sk.

Účasť je bezplatná, počet účastníkov obmedzený.

Registrujte sa cez Žiadosť o účasť na podujatí, viď nižšie.

Ukončenie registrácie: 11.2. 2020 do 12.00 hod.

Podrobnejšie informácie nájdete v Implementačnom manuáli TU


Odborný seminár, ako forma jednorazového skupinového odborného poradenstva, sa organizuje v rámci Národného projektu NPC v regiónoch, Hlavná aktivita č. 1 - Národné Podnikateľské Centrum v 7 samosprávnych krajoch Slovenska, s výnimkou BSK a č. 2 - Podpora rozvoja MSP, Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (pôvodne OP Výskum a inovácie), Prioritná os 11: Posilnenie konkurencieschopnosti a rastu MSP, spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja, podaktivity 1.7 a 2.1 Rastový program. Kód projektu ITMS2014+: 313031I870

PODMIENKY

Účastník musí byť:

právnická osoba alebo fyzická osoba, ktorá je podnikateľom v zmysle ustanovenia § 2 ods. 2 písm. a), b), c) zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, založenou a existujúcou podľa práva Slovenskej republiky

- spĺňa definíciu malého a stredného podniku;

- má sídlo v jednom zo 7 samosprávnych krajov Slovenska s výnimkou Bratislavského samosprávneho kraja;

- je podnikom podľa článku 107 ods. 1 Zmluvy o fungovaní EÚ, pričom podnikom v zmysle uvedeného je každý subjekt vykonávajúci hospodársku činnosť bez ohľadu na svoje právne postavenie a spôsob financovania;

Za jeden podnikateľský subjekt môžu byť prihlásené a zúčastniť sa podujatia až tri osoby, ktorých mená sa uvedú v prihláške (žiadosti).

Pre podnikateľov sú pripravené viaceré služby aj v rámci podaktivít 1.5 Stážový program, 1.6 Inkubačný program a 1.7 a 2.1 Rastový program. Po registrácii v systéme Národného podnikateľského centra sa podnikateľ bude môcť na ne prihlasovať podľa vlastného výberu počas celého trvania projektu v období 2017 – 2023. Ponuky a výzvy sú zverejňované na web stránkach www.npc.sk a www.sbagency.sk.

Podujatia nájdete na: www.npc.sk v sekcii Služby/Workshopy a semináre.

Prihlasovanie na podujatie je už ukončené