1_b.png

Použite See Think Do Care plán!

14.05. Použite See Think Do Care plán_RP_KE(FB cover).jpg

 

Marketingovú komunikáciu pre vašu firmu či produkt si na našom praktickom seminári vypracujete so skutočným odborníkom. Naučíte sa, ako vytvoriť dokument, o ktorý sa môžete oprieť pri tvorbe kampaní, rozširovaní cieľových skupín, odpovedaní na sociálnych sieťach, či pri vyhodnocovaní jednotlivých marketingových nástrojov.

DOZVIETE SA

  • čo je marketingová komunikácia
  • ako funguje model See-think-do-care
  • čo je nákupný cyklus, aké sú jeho fázy a ich obsah
  • ako si rozdeliť cieľové skupiny, aké kanály pre ne zvoliť
  • ako vyhodnotiť úspešnosť kampane
  • pravidelné zmeny a zlepšovanie marketingovej komunikácie
  • ako vytvoriť dokument, o ktorý sa môžete oprieť

KTO JE VÁŠ LEKTOR

Peter Šoltés - založil marketingovú spoločnosť Promiseo, ktorá je Premier Google Partner na Slovensku a zároveň jediný člen Asociácie digitálnych marketingových agentúr na východnom Slovensku. Skúsenosti z aplikácie rôznych marketingových nástrojov a marketingovej komunikácie kombinuje s biznis schopnosťami a za svoje úspechy získal ocenenie Forbes 30 pod 30.

KEDY

14.05.2019

13:00 - 17:00 hod.

KDE

Univerzitný park Technicom

Technická univerzita v Košiciach (miestnosť 003)

Nemcovej 5

040 01 Košice

KONTAKT

Tím Rastového programu NPC Košice: rp.ke@npc.sk

Účasť je bezplatná, počet účastníkov obmedzený.

Registrujte sa cez Žiadosť o účasť na podujatí, viď nižšie.

Ukončenie registrácie: 10.05.2019 do 12.00 hod.

Podrobnejšie informácie nájdete v Implementačnom manuáli TU


Odborný seminár, ako forma jednorazového skupinového odborného poradenstva, sa organizuje v rámci Národného projektu NPC v regiónoch, Podaktivity 1.7 a 2.1 Rastový program. Kód projektu ITMS2014+: 313031I870.

PODMIENKY

Účastník musí byť:

právnická alebo fyzická osoba, ktorá je podnikateľom v zmysle ustanovenia § 2 ods. 2 písm. a), b), c) zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, založenou a existujúcou podľa práva Slovenskej republiky

- spĺňa definíciu malého a stredného podniku;

- má sídlo v jednom zo 7 samosprávnych krajov Slovenska s výnimkou Bratislavského samosprávneho kraja;

- je podnikom podľa článku 107 ods. 1 Zmluvy o fungovaní EÚ, pričom podnikom v zmysle uvedeného je každý subjekt vykonávajúci hospodársku činnosť bez ohľadu na svoje právne postavenie a spôsob financovania;

Za jeden podnikateľský subjekt môžu byť prihlásené a zúčastniť sa podujatia až tri osoby, ktorých mená sa uvedú v prihláške (žiadosti).

Pre podnikateľov sú pripravené viaceré služby aj v rámci podaktivít 1.5 Stážový program, 1.6 Inkubačný program a 1.7 a 2.1 Rastový program. Po registrácii v systéme Národného podnikateľského centra sa podnikateľ bude môcť na ne prihlasovať podľa vlastného výberu počas celého trvania projektu v období 2017 – 2023. Ponuky a výzvy sú zverejňované na web stránkach www.npc.sk a www.sbagency.sk.

Podujatia nájdete na: www.npc.sk v sekcii Služby/Workshopy a semináre.