Na tomto podujatí si povieme čo odlišuje úspešných od ostatných. Prepojíme a zhrnieme témy z predošlých podujatí tak, aby ste získali obraz konceptu moderného podnikania. Pozrieme sa aj na úspešný leadership, a ako dosiahnuť nastavenie mysle, ktoré prinesie úspech aj radosť z podnikania. Lektori, a zároveň podnikatelia obohatia podujatie o vlastné príbehy a príklady z praxe.
ČO SA DOZVIETE?
KTO JE VÁŠ LEKTOR?
Ing. Ivana Havranová – zakladateľka projektu „expertklub“, koučka, mentorka a lektorka leadership-u. Má 26 ročné skúsenosti v oblasti vedenia firiem, rozvoja ľudí a budovania úspešných tímov. Od roku 2018 sa venuje už len vlastnému podnikaniu, unikátnym projektom a vzdelávaniu ľudí. Je biznis koučkou s medzinárodnou certifikáciou ICF (PCC), vzdeláva v oblasti osobnostného rozvoja. Je lektorkou „majstrovských zručností“, koučuje a mentoruje podnikateľov i manažérov.
HOSTIA
Ing. Katarína Ďurčová - zakladateľka značky AXIM, spoluzakladateľka dynamickej siete ATTAO. Pôsobí ako strategický poradca malých a stredných firiem v oblasti marketingu, obchodu a riadenia ľudských zdrojov. Má 20 ročnú prax vo firmách doma i v zahraničí. Pomáha značkám vystúpiť z davu, nastavuje im komunikáciu, propagáciu a rast v súlade s jej hodnotami a poslaním. Aktuálne sa popri marketingu venuje i natáčaniu podcastov a networkingu.
Mgr. Imrich Kovaľ - Biznis developer, podnikateľ, lektor, mentor, konzultant, obchodník. Zakladateľ e-biznis inkubátora MERINEO, spoluzakladateľ dynamickej siete firiem ATTAO. Už takmer 15 rokov pôsobí v online biznise a pomáha začínajúcim, malým a stredným podnikateľom napĺňať ich inovačný potenciál a presadiť sa v digitálnom svete. Objavuje, analyzuje a implementuje strategický, biznisový, komunikačný a marketingový potenciál firiem do efektívneho fungujúceho celku.
KEDY?
22.6.2023, od 9:00 do 13:00 hod.
Ukončenie registrácie: 20.6.2023 do 12:00
KDE?
Online - Microsoft Teams
Registrujte sa cez Žiadosť o účasť na podujatí, viď nižšie.
POZOR DÔLEŽITÉ INFORMÁCIE:
Podujatie sa organizuje cez Microsoft Teams. Prihlasovaciu linku na MS Teams so všetkými potrebnými informáciami vám pošleme po registrácii a dodaní podpísaných dokumentov deň pred podujatím.
Žiadateľ má možnosť vybrať si z dvoch alternatív doručenia dokumentov a podpisovania originálov:
Bližšie informácie dostanete v potvrdzujúcom e-mali po registrácii spolu s dokumentami na podpis.
Stiahnite si:
Návod na inštaláciu čítačky OP pre KEP
Návod na používanie aplikácie Acrobat Reader DC na podpisovanie KEP-om:
Počet miest je limitovaný. Účasť je bezplatná.
Kontakt: podujatie@npc.sk
Podrobnejšie informácie nájdete v Implementačnom manuáli TU
Workshop, ako jedna z foriem skupinového odborného poradenstva, sa realizuje v rámci Národného projektu NPC II – BA kraj, prostredníctvom podaktivity 1.5 Rastový program Kód projektu ITMS2014+ 313041I861
PODMIENKY:
Účastník musí byť podnikateľ:
Za jeden podnikateľský subjekt môžu byť prihlásené a zúčastniť sa podujatia až tri osoby, ktorých mená a ich e-mailové adresy sa uvedú v prihláške (žiadosti)
Prečo iba Bratislavský kraj?
Tento workshop sa realizuje v rámci Národného projektu NPC II – BA kraj, Hlavná aktivita č. 1 - Národné Podnikateľské Centrum v BSK, a to v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (pôvodne Operačný program Výskum a inovácie), Prioritná os 12: Rozvoj konkurencieschopných MSP v Bratislavskom kraji, spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja, v rámci podaktivity 1.5 Rastový program.
Pre podnikateľov sú pripravené viaceré služby aj v rámci podaktivít 1.3 Stážový program a 1.4 Inkubačný program. Po registrácii v systéme Národného podnikateľského centra sa podnikateľ bude môcť na ne prihlasovať podľa vlastného výberu počas celého trvania projektu v období 2017 – 2023. Ponuky a výzvy sú zverejňované na web stránke www.npc.sk.