Networking ako obchodná stratégia

 

Vieme, že budovanie kontaktov je dobrou obchodnou stratégiou. Počas leta sme pripravili bezplatné networkingy, kde sa zameriame na dôležitosť obchodných  vzťahov, ako udržať vzťah s existujúcimi klientami, a najmä na  budovanie nových kontaktov.


Stretnutia bude viesť podnikateľka roka 2010, Slovenka roka 2012 a generálna riaditeľka svetovej obchodnej organizácie BNI na Slovensku - Natália Vicsápiová.  Podujatia sú určené pre podnikateľov, ktorí majú záujem nadviazať nové biznis kontakty.

 

TERMÍNY STRETNUTÍ

20.7. Národné podnikateľské centrum v Banskej Bystrici I ZAREGISTROVAŤ SA

26.7. Národné podnikateľské centrum v Nitre I ZAREGISTROVAŤ SA

27.7. Národné podnikateľské centrum v Trenčíne I ZAREGISTROVAŤ SA

2.8. Národné podnikateľské centrum v Trnave I ZAREGISTROVAŤ SA

3.8. Národné podnikateľské centrum v Žiline I ZAREGISTROVAŤ SA

10.8. Národné podnikateľské centrum v Prešove I ZAREGISTROVAŤ SA


ČO SA DOZVIETE?

  • aký ste networker – zistíte pomocou odborného testu
  • ako zaviesť networking ako obchodnú stratégiu
  • štyri stratégie networkingu
  • ako rozdeliť fokus na existujúcich a nových partnerov
  • dôležitosť vedomého budovania a udržiavania obchodných vzťahov
  • 7 základných pilierov networkingu
  • profil ideálneho zákazníka
  • osvojíte si 10 najdôležitejších vlastností networkera
  • praktická ukážka a diskusia