Aké typy obsahu by ste mali tvoriť a kde ich distribuovať - blogy, videá, príspevky na sociálne siete, texty, copywriting...? Veľa o content marketingu a copywritingu, teóriu aj praktické zručnosti si preberieme na našom bezplatnom trojdňovom vzdelávacom podujatí.
Na online podujatie (vždy od 9.00 - 13.00) sa môžete prihlásiť TU do 11.3.
VAŠOU LEKTORKOU BUDE
Ivica Ďuricová, ktorá sa téme copywritingu a content marketingu venuje už od roku 2010 pod vlastnou značkou Adlervia.com. S textami a tvorbou obsahu pomáha malým a stredným slovenským firmám, no ako externá konzultantka pracovala aj pre banky a telekomunikačných operátorov. Medzi jej klientov patria firmy ako Porsche, Mikona, Tuli, IDONA či Natur farm. Ivica je tiež vyhľadávaná autorka a dodnes jej vyšlo 7 kníh v troch jazykoch. Venuje sa beletrii aj biznisovej literatúre, selfpublishingu, namingu, brandingu a správe sociálnych sietí.