Aby vaša značka bola jednoducho „svetová“

Meno Michal Pastier je vo svete marketingu pojem. A nielen v našich končinách. Ak sa chcete učiť od odborníka, zarezervujte si už teraz termín jeho  seminára – 4. november. Alebo sa rovno prihláste!   

Naposledy, keď u nás prednášal, ľudia sedeli aj na parapetoch, aby sa dozvedeli o základoch i najnovších trendoch v brandingu. A tento rok sa nám podarilo zorganizovať seminár s Michalom Pastierom opäť.

Dozviete sa na ňom všetko o brandingu, brand kódoch, komunikačných symboloch a vizuálnej identite značky...

Ak vás zaujíma dlhodobý úspech vášho brandu, určite by ste nemali na našom ONLINE seminári, vo štvrtok 4. novembra (9:00 – 11:00), chýbať. Neváhajte dlho, čas na prihlásenie máte do 1. novembra. Výhodou je, že sa môžete pripojiť z celého Slovenska.


Rozdielne sú iba prihlasovacie linky:

Ak ste z Bratislavského kraja

Ak ste z ostatných regiónov


Michal Pastier bol zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times a s vyše 200 kreatívnymi oceneniami patrí medzi najoceňovanejších reklamných tvorcov v regióne.

Tento rok založil novú hybridnú agentúru Darwin and the Machines, ktorej cieľom je namiesto jednorazových kampaní tvoriť dlhodobú a konzistentnú komunikáciu značiek. Darwin je priamo napojení na branding štúdio GoBigname, ktoré má za sebou už vyše 250 projektov nových značiek cez názov, identitu po globálne testovanie nových konceptov.

Jeho meno sa samozrejme spája s agentúrou Zaraguza, z pozície kreatívneho riaditeľa odišiel tento rok. Bol tiež partnerom investičného fondu LRJ Capital, ktorý stál za projektom Exponea, kde tiež pracoval ako kreatívny riaditeľ. Exponeu v októbri tohto roku odkúpil americký Bloomreach. Posledné investičné kolo firmu ocenilo na 300 miliónov eur.