• 24. októbra 2025
  • Horizontálna podpora malého a stredného podnikania

Design Thinking: Ako vytvoriť produkt, po ktorom zákazníci túžia (kurz podnikateľských zručností)

Výzva na predkladanie Žiadosti o poskytnutie pomoci formou Skupinového poradenstva - Kurz podnikateľských zručností 

Premeňte neistotu na inováciu. Naučte sa myslieť ako pokrokoví lídri a vybudujte produkty či služby, ktoré vaši zákazníci budú skutočne milovať.

Tento intenzívny 16-hodinový workshop je určený aj pre začínajúcich podnikateľov, ktorí chcú znížiť riziko neúspechu a vyvíjať riešenia presne podľa reálnych potrieb trhu. Prejdite s nami celým inovačným cyklom Design Thinking v štyroch praktických blokoch.


KEDY?

11. 14. 11. 2025 v čase od 14:00 do 18:00 hod.

KDE?

Online účasť: Webex


Čo sa naučíte?

  1. BLOK - Identifikácia príležitosti (Komu?): Osvojte si kľúčové nástroje empatie – odhaľte skutočné "bolestivé body" vášho ideálneho zákazníka, vytvorte presnú Personu a definujte problém tak, aby ste našli inovatívne riešenia.
  2. BLOK - Základy inovácie (Prečo?): Pochopte, prečo je Design Thinking najefektívnejší prístup pre riešenie komplexných problémov. Naučte sa techniky Ideácie (ako je Brainstorming 6-3-5) a pravidlá, ktoré vám pomôžu generovať desiatky kreatívnych nápadov.
  3. BLOK - Tvorba a overenie riešenia (Čo?): Prejdite od nápadu k činom. Naučíte sa metódy rýchleho a lacného prototypovania (papierové modely, scénky) a ako s minimálnymi nákladmi testovať svoje riešenia na potenciálnych zákazníkoch.
  4. BLOK - Implementácia do biznisu (Ako?): Zaveďte Design Thinking ako každodennú prax. Zistite, ako pretvoriť úspešný prototyp na Minimálny Životaschopný Produkt (MVP) a vytvorte konkrétny akčný plán pre dlhodobú inováciu vo vašom podnikaní.

Prečo prísť?

  • 16 hodín praktických cvičení: Žiadne nudné prednášky. Budete pracovať na vlastnom projekte a odnesiete si hotové, otestované riešenie.
  • Zníženie rizika: Prestaňte investovať čas a peniaze do nápadov, ktoré nikto nechce.
  • Kompletná súprava nástrojov: Získate šablóny a techniky, ktoré môžete okamžite použiť pre akúkoľvek výzvu vo vašej firme.


PODUJATÍM VÁS PREVEDIE:

Lektorka: Mgr. Alexandra Guttmann – skúsená projektová a produktová manažérka, lektorka, a facilitátor mäkkých zručností. Má skúsenosti zo startupov aj korporátov, z menších lokálnych projektov, ale aj z projektov v medzinárodnom prostredí. Viedla agilné Scrum a KanBan tímy a má niekoľko medzinárodne uznávaných certifikátov.

 

Ukončenie registrácie: 6. 11. 2025 do 23:59 hod.

Účasť je bezplatná. Záznam neposkytujeme.


PRE KOHO JE VÝZVA URČENÁ:

ZÁKLADNÉ PODMIENKY – PODNIKATELIA: 

Subjekty, ktoré spĺňajú definíciu MSP a ktoré sú podnikateľmi podľa ustanovenia § 2 odsek 2 obchodného zákonníka, založenými a existujúcimi podľa práva Slovenskej republiky, so sídlom a/alebo miestom podnikania na území Slovenskej republiky.

Za jeden podnikateľský subjekt môžu byť prihlásené a zúčastniť sa Kurzu podnikateľských zručností max. 2 osoby, ktorých mená a ich e-mailové adresy sa uvedú v prihláške (žiadosti). 

Podnikateľský subjekt musí spĺňať všetky podmienky stanovené Schémou minimálnej pomoci na horizontálnu podporu malého a stredného podnikania v SR z prostriedkov Programu Slovensko 2021-2027, touto výzvou a/alebo Žiadosťou o poskytnutie pomoci formou Skupinového poradenstva –  Kurzu podnikateľských zručností pre širšiu cieľovú skupinu.


POSTUP PODÁVANIA ŽIADOSTÍ:

Z dôvodu aktualizácie webovej stránky www.npc.sk je z technických príčin dočasne možné sa prihlásiť na Kurz podnikateľských zručností len prostredníctvom zaslania Žiadosti o poskytnutie pomoci formou Skupinového poradenstva – Kurz podnikateľských zručností spolu s Vyhlásením o splnení podmienok poskytnutia pomoci a s Vyhlásením a Súhlasom k spracúvaniu osobných údajov na mailovú adresu: podujatie.poradenstvo@sbagency.sk, a to do 6. 11. 2025 do 23:59 hod. Žiadosti zaslané po tomto termíne nebudú akceptované. Dokumenty, ktoré je potrebné vyplniť k podujatiu, nájdete nižšie v sekcii "Dokumenty na stiahnutie".

Žiadateľ má možnosť vybrať si z dvoch alternatív doručenia dokumentov a podpisovania originálov:

  • elektronické originály podpísané kvalifikovaným (zaručeným) elektronickým podpisom (KEP): ak sú súbory väčšie ako 4 MB, skomprimujte ich pred podpisom napr. prostredníctvom programu pdf24 a odošlite na email: podujatie.poradenstvo@sbagency.sk
  • listinné originály podpísané fyzicky: je potrebné ich doručiť do SBA v Bratislave osobne alebo poslať poštou: Slovak Business Agency, Trnavská cesta 100, 821 01 Bratislava.


DOKUMENTY NA STIAHNUTIE:

Žiadosť podnikatelia, Vyhlásenie, Súhlas 

Implementačný manuál

Návod na inštaláciu čítačky OP pre KEP

Návod na používanie KEP


KONTAKT: podujatie.poradenstvo@sbagency.sk alebo +421 220 363 324

 

Ďalšie informácie o poskytovanej službe sú uvedené aj v Implementačnom manuáli.

Podnikateľom je pomoc vo forme Odborného podujatia poskytovaná prostredníctvom Schémy minimálnej pomoci na horizontálnu podporu malého a stredného podnikania v SR prostriedkov Programu Slovensko 2021-2027, kde sa nachádzajú aj bližšie informácie o podmienkach potrebných pre zúčastnenie sa služby. 

V rámci tejto výzvy je pomoc poskytovaná v zmysle zákona č. 358/2015 Z. z. o úprave niektorých vzťahov v oblasti štátnej pomoci a minimálnej pomoci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o štátnej pomoci).

 

Informácie o povinnostiach MSP súvisiacich s pomocou nájdete na https://www.antimon.gov.sk/statna-pomoc/?csrt=17370155023504250866. Viac informácií o evidencii a monitorovaní poskytnutej pomoci (IS SEMP), kde bude zaznamenaná aj skutočná výška pomoci poskytnutá prijímateľovi na základe tejto výzvy, je k dispozícii na webovom sídle https://semp.kti2dc.sk/.

 

Skupinové poradenstvo sa organizuje v rámci Národného projektu Horizontálna podpora malého a stredného podnikania spolufinancovaného Európskou úniou v rámci Programu Slovensko.